Jeg taler om Kiehl’s, der ikke bare laver ikoniske produkter men også emballager, som vi er mange, der ikke kan stå for. Og det er der bestemt heller ingen grund til, for de er værd at gribe efter. Fantastiske ansigtsmasker, cremer og sera, alt godt til hår og krop og et mirakel som Midnight Recovery Concentrate. Og ingen behøver stå og vende og dreje produkterne for at blive klogere på indholdet, for det står på forsiden. Det er en Kiehl’s signatur.
Men lige nu er Ultra Facial Cream og Avocado Eye Cream for at indsamle $200.000 til børn med autisme udlånt til New York designeren Ali Mac for at hun kan illustrere det specielle ved storbyer overalt i verden, hvor der er Kiehl’s på hylderne. Og dermed også København og en ekstra god grund til at gribe efter de skønne produkter
https://www.youtube.com/watch?v=Krrjd70f0mc
Anne-Marie Andersen skriver
Flot det er den i hvert fald, og formålet også?
Lise Grosmann skriver
Anne-Marie Andersen: Ja, jeg synes, at mange andre og mindre udskældte brancher godt kunne lære af den skønne, hvor rigtig mange har den slags initiativer – MAC har for eksempel gjort det i mange år og The Body Shop jo også. Og L’Oréal for den sags skyld.
HeLene /@Leafysmoothie skriver
Man kan også få det fineste stofnet med tryk når man køber i standeren på Magasin 😉
De er så pæne og kiehls har mange effektive produkter, nogle som til med dr Paula godkender!
Jeg venter på næste limited edition af den gule bodylotion, den pynter så fint med farveglade tryk synes jeg og så bare virker den og dufter bare godt!
Lise Grosmann skriver
@leafysmoothie: Wauw selveste sure dr. Paula (; Hun kan med garanti ikke lide den Midnight Recovery, jeg nævner, for den er fuld af æteriske olier. Den bodylotion er vist en af de juleudsmykkede, er det ikke rigtigt?