Oktober måneds pink kampagne er et fint initiativ, som jeg kun kan tilslutte mig. Det er vigtigt at forske i kræft, og med brystkræft som den hyppigste kræftform hos kvinder er det også vigtigt, at vi bliver bevidste om, hvad vi selv kan gøre for at forebygge gennem sund livsstil og selvfølgelig screening. Selv om mænd godt kan få brystkræft, har de andre ”ømme punkter”, og jeg ville ønske, at vi også i år får en ”movember-kampagne”, som jeg skrev om her.
Estée Lauder er som det ses på fotomontagen godt repræsenteret i den lyserøde butik med de efterhånden ikoniske produkter fra husets serier. Frem til nu har firmaet rejst $48 millioner til den gode sag. Aveda og ghd har også samlet ind i mange år. På cancer.dk kan du også købe ”lyserøde produkter” – f.eks. det fine pink cover med sløjfeprint til iPhone 4 og 5 – der ligeledes støtter Kræftens Bekæmpelse.
Efter redaktionens lukning (smil!) indløb denne:
Murad Hydrate for Hope Kit med Dynamic Ultimate Moisture creme med pink låg samt en mini Hydro Dynamic øjencreme i en fin lille sølvtaske, 495 kr. og 25 kr. til Kræftens Bekæmpelse.
Fotomontage: Jørgen Frandsen
Skriv et svar