Damen er ikke tynget af alder, tværtimod tager Lancôme førertrøjen på på de nye platforme og indtager tredjepladsen på L2 Digital IQ Index for “the strongest desktop site in the Index…”. Se denne VIDEO og døm selv.
Jeg synes, det er rigtig rart, at de gamle tager ny luft ind i stedet for at få åndenød, for de har erfaringen til at lave produkter, der funker samtidig med at de er sjove, frække og med helt fremme på beatet. Som Juicy Shaker. Og man sørger selvfølgelig for, at kampagnen er tofarvet – mørkhudede Lupita Nyong og lyshudede Lily Collins. Sådan skal det være. Lancôme er som bekendt en del af L’Oréal, som også pudser profilen, når det kommer til miljø og sharing.
Ifølge Lancôme skulle den frække lille sag være i butikkerne onsdag. Indtil du kan få læberne i den, så se fab Lisa Eldridge vise, hvad den kan.
https://www.youtube.com/watch?v=0iTsp0QJpSQ
Jeg er fan af Lancome, og alle de små søde videoer de laver. Sprudlende og nyt på en sjov og flot måde.
Jeg var i vores lille Matas butik for en uges tid siden, men de søde Juicy Shaker var desværre endnu ikke ankommet. Vi er altid rosinen i pølseenden 🙂 Glæder mig til at få læberne i dem.
Helle Rick: De lanceres officielt den 24. februar, så du er ikke nogen rosin….endnu ((;
Haha, skulle bare skrive til dig, godt Lisa Eldridge stadig taler engelsk og ikke fransk, for det er meget rustent hos undertegnede. Men så sødt og sjovt svar til Helle 🙂
Stine Nygaard: Hun er jo makeupdirektør for et fransk brand. Jeg var også engang rimelig til fransk, og det er chokerende, hvor ordene har gemt sig, for i dag er jeg på lavere turistniveau. Dog går det bedre med fransk på skrift.
Var det den med rosinen….den var lidt dobbelttydig (;
Jep, det var den med rosinen – jeg så den også som dobbelttydig 😉